Ikuti
Aulia Rahmawati
Aulia Rahmawati
Universitas Pembangunan Nasional Veteran Jawa Timur
Email yang diverifikasi di upnjatim.ac.id - Beranda
Judul
Dikutip oleh
Dikutip oleh
Tahun
The role of research & development as mediating the effect of male CEO masculinity face on earnings management: Evidence from Indonesia
I Prasetyo, N Aliyyah, EW Endarti, R Rusdiyanto, A Rahmawati
Cogent Business & Management 9 (1), 2140491, 2022
192022
Analysing Communication Barriers Students-Supervisors in the Covid-19 Pandemic
A Rahmawati
Jurnal Spektrum Komunikasi 8 (2), 104-113, 2020
17*2020
Faith, fashion and femininity: visual and audience analysis of Indonesian Muslim fashion blogs
A Rahmawati
Cardiff University, 2016
172016
Cultural Studies: Analisis Kuasa Atas Kebudayaan
A Rahmawati, M Febriyanti, S Nurrachmi
Jurnal Ilmu Komunikasi 2 (2), 2012
172012
Perempuan dalam Industri Kreatif Indonesia
A Rahmawati, A Kusuma, S Sumardjijati
JURNAL ILMU KOMUNIKASI, 2019
82019
Romansa dan Femininitas dalam Film Remaja In donesia: Sebuah Tinjauan Postfemi nisme Transnasional
A Rahmawati
Jurnal Perem puan: untuk pencerahan dan keseta raan 23, 43-62, 2018
8*2018
Pemanfaatan Whatsapp Grup Sebagai Media Komunikasi Di Daerah Pedesaan
RP Tutiasri, W Santoso, A Rahmawati
Jurnal Ilmu Komunikasi 11 (1), 79-92, 2021
72021
Analisis Wacana Kritik Sosial dalam Stand Up Comedy Mamat Alkatiri
VV Walgunadi, A Rahmawati
NUSANTARA: Jurnal Ilmu Pengetahuan Sosial 8 (5), 1100-1107, 2021
52021
Manufacturing Authenticity: The Rise of Indonesian Micro-Celebrities on Instagram
A Rahmawati
Jurnal The Messenger 13 (1), 108-119, 2021
52021
Usaha Kreatif Perempuan dalam Turbulensi Pandemi: Riset Longitudinal Wirausaha Industri Kreatif Perempuan 2018-2020
A Rahmawati
PALASTREN: Jurnal Studi Gender 14 (1), 137-160, 2021
42021
Thrift shopping and Indonesian urban youth fashion consumption
A Rahmawati
Jomec Journal-Cardiff University, 2022
32022
Edukasi bermain online games secara sehat pada anak-anak usia sekolah dasar
A Rahmawati, RP Tutiasri
Jurnal Inovasi Hasil Pengabdian Masyarakat (JIPEMAS) 4 (1), 69-77, 2021
32021
Social media utilization in the Yogyakarta millennial farmer community
RP Tutiasri, DH Rahmawati, A Rahmawati, SN Febriyanti, K Kusumajanti
3rd International Media Conference 2021 (IMC 2021), 151-156, 2022
22022
KONSTRUKSI TUBUH PEREMPUAN DALAM IKLAN INSTAGRAM (Analisis Tekstual Thwaites dalam@ Nipplets_Official)
SA Karlina
UPN Veteran Jatim, 2019
22019
Wacana Fashion Jilbab di Media: Analisis Tekstual Makna Kultural dan Sosial Jilbab di Majalah Wanita Muslim
A Rahmawati
UNIVERSITAS AIRLANGGA, 2009
22009
Transmediation of Local Production in the Global Entertainment
A Rahmawati, SN Febriyanti, RP Tutiasri, P Febriana, S Sumardjijati
International Journal of Social Science Research and Review 5 (10), 481-488, 2022
12022
Online Teaching Performance and the Aftermath of COVID-19: Results and Reflection from the Pilot Study
I Yuhertiana, A Rahmawati, D Sucahyati, WC Izaak
Open Access Indonesia Journal of Social Sciences 5 (5), 806-811, 2022
12022
Selling Honey and Making Money-An Instagram Marketing Strategy and Basic Photography Training for Women of Kemlagi Village, Mojokerto, East Java
A Rahmawati, RP Tutiasri, P Febriana, SN Febriyanti
Indonesian Community Empowerment Journal 3 (1), 166-170, 2022
12022
Women as Social Media Entrepreneurs in Indonesia
A Rahmawati, A Kusuma
Nusantara Science and Technology Proceedings, 378-382, 2019
12019
Muslim Women Entrepreneurship: Gendered Subjectivities In Transnational Islamic Consumption
A Rahmawati
Proceeding Annual International Conference on Islam and Civilization 1 (1), 2018
12018
Sistem tidak dapat melakukan operasi ini. Coba lagi nanti.
Artikel 1–20