Ikuti
YULIS SETYOWATI
YULIS SETYOWATI
Universitas Wijaya Putra Scopus ID 5721097147; 7 Sinta ID 6043667 ; ORCID 0000-0001-8368-0627
Email yang diverifikasi di uwp.ac.id - Beranda
Judul
Dikutip oleh
Dikutip oleh
Tahun
Let’s listen through WhatsApp: An energizing listening exercise in EFL class
Y Setyowati
Journal of Physics: Conference Series 1179 (1), 012052, 2019
112019
Critical Thinking within the Context of the Revised Bloom’s Taxonomy in Written Language Tests
Y Setyowati, S Susanto, A Munir
Budapest International Research and Critics Institute-Journal (BIRCI-Journal …, 2022
82022
Virtual Class Solusi Pembelajaran Daring Terpadu di Masa Pandemi Pada SMA Wijaya Putra Surabaya
S Priyambudi, Y Setyowati, MH Murdani
PKM-CSR 4, 673-682, 2021
82021
Pengembangan Virtual Class Untuk Meningkatkan Keaktifan Mahasiswa Pada Perkuliahan Daring
S Priyambudi, Y Setyowati, MH Murdani
Jurnal Ilmiah Edutic: Pendidikan Dan Informatika 8 (2), 126-135, 2022
72022
The Implementation of “Test of Evaluating" and" Test of Creating" in the Assessment of Learning by EFL Lecturers in Pandemic Era
Y Setyowati, DF Heriyawati, D Kuswahono
IAIN Palopo, 2020
72020
Pengembangan media pembelajaran daring untuk meningkatkan efektivitas belajar di perguruan tinggi surabaya
S Priyambudi, Y Setyowati, ZET Rifayanti, MH Murdani
62021
Mobile Comics As a Media to Enhance Literature’s Sense to Young Learners
Y Setyowati
The 61st TEFLIN International Conference, UNS, Solo, 2014
62014
Homi Bhabha’s Mimicry as Reflected in Tanizaki’s Naomi
Y Setyowati
Jurnal Sastra dan Budaya Dinamika 5 (2), 2018
52018
A revised bloom's taxonomy evaluation of formal written language test items
Y Setyowati, S Susanto, A Munir
World Journal on Educational Technology: Current Issues 14 (5), 1317-1331, 2022
42022
THE EFFECT OF EXTENSIVE LISTENING WITH “TED ED VIDEO” TO PROMOTE STUDENTS’PROFICIENCY IN LISTENING
Y Setyowati, D Kuswahono
Proceeding Icon-Elite 1 (1), 261-264, 2018
42018
Pelatihan Penulisan Artikel Ilmiah Hasil Penelitian Bagi Guru
SM Ulfa, RN Aisyah, Y Setyowati
Reswara: Jurnal Pengabdian Kepada Masyarakat 3 (1), 64-70, 2022
32022
Navigating The impacts of Code-Switching in ESP Instruction: insights from lecturers and students
Y Setyowati
Indonesian EFL Journal 9 (2), 123-132, 2023
22023
Analisis Literasi Digital Melalui Aplikasi Virtual Class Untuk Menigkatkan Kompetensi Digital Pada Siswa SMAS
Y Setyowati, S Priyambudi, MH Murdani
JURNAL KONFIKS 9 (2), 34-44, 2022
22022
Pengembangan Aplikasi Virtual Class Sebagai Upaya Peningkatan Kemampuan Literasi Digital Bagi Mahasiswa STKIP Bina Insan Mandiri
Y Setyowati, Y Probowati
Prosiding Konferensi Nasional Pengabdian Kepada Masyarakat Dan Corporate …, 2022
22022
ANALISIS FAKTOR-FAKTOR MODEL PERILAKU BIG FIVE (EXTRAVERSION, AGREEABLENESS, CONSCIENTIOUSNESS, NEUROTISICM, OPENNESS TO EXPERIENCE) TERHADAP COMPUTER SELF EFFICACY DAN …
N Jum'ati, Y Setyowati
EKONOMIKA45: Jurnal Ilmiah Manajemen, Ekonomi Bisnis, Kewirausahaan 3 (1), 66-90, 2015
22015
Examining Outcome-Based Education (OBE) in Writing Class: Project-Based Assessment Analysis
Y Setyowati
Scope: Journal of English Language Teaching 8 (1), 267-273, 2023
12023
Scrutinizing Discord as an Advanced Platform to Support Students’ Listening Proficiency (A Theoretical Perspective)
NN Aldebarant, Y Setyowati, HS Bagaskara, S Priyambudi
EL2J (English Language and Literature Journal) 2 (1), 44-52, 2023
12023
Supervision of the Development of Higher-Order Thinking Skills (HOTS)-Based Assessment of Learning in Wijaya Putra School
Y Setyowati, S Priambudi, D Dewanto
Mattawang: Jurnal Pengabdian Masyarakat 4 (4), 367-376, 2023
2023
Navigating the Effectiveness of Authentic Reading Materials Toward ESP University Students’ Reading Proficiency
Y Setyowati, A Astutik, SDA Duwila
Indo-MathEdu Intellectuals Journal 4 (3), 2180-2192, 2023
2023
MENTORING IN INTEGRATING HOTS (HIGHER ORDER THINKING SKILLS) IN READING ASSESSMENT
S Priyambudi, D Dewanto
Prosiding Konferensi Nasional Pengabdian Kepada Masyarakat dan Corporate …, 2023
2023
Sistem tidak dapat melakukan operasi ini. Coba lagi nanti.
Artikel 1–20