Follow
Zakirah Azman
Title
Cited by
Cited by
Year
The use of viral marketing through instagram to increase brand awareness
D Yanuar, Z Azman, F Nurrahmi, F Kamara
Ultimacomm: Jurnal Ilmu Komunikasi 13 (1), 145-168, 2021
162021
Strategi Humas Dinas Pariwisata Kota Banda Aceh dalam Membangun Banda Aceh sebagai Kota Pariwisata (Studi pada Dinas Pariwisata Banda Aceh)
Z Azman, MA Maulana, R Saleh
Jurnal Peurawi: Media Kajian Komunikasi Islam 2 (2), 46-55, 2019
72019
Komunikasi Interpersonal Ibu Tunggal dan Anak Penyandang Disabilitas
D Yanuar, Z Azman, ET Retnaningsih
Jurnal Komunikasi Global 8 (2), 240-257, 2019
62019
Extended hierarchy-of-effect model and its application on Islamic reality shows towards Malay community in Malaysia
S Wok, R Ismail, Z Azman, SS Latif
Irep. iium. edu. my, 1-21, 2012
62012
Penggunaan Viral Marketing di Instagram untuk Meningkatkan Brand Awareness
D Yanuar, Z Azman, F Nurrahmi, F Kamara
Ultimacomm: Jurnal Ilmu Komunikasi 13 (1), 145-168, 2021
42021
Strategi Humas Polsek Bendahara Dalam Menciptakan Citra Positif Dimata Masyarakat Pasca Kasus Tewasnya Pelaku Dugaan Penyalahgunaan Narkotika
N Muharman, Z Azman, TA Sari
Jurnal Peurawi: Media Kajian Komunikasi Islam 4 (2), 83-93, 2021
32021
Komunikasi Kelompok Forum Menggapai Mimpi dalam Meningkatkan Potensi Diri Anggota
M Jannah, R Saleh, M Comn, Z Azman
Jurnal Ilmiah Mahasiswa Fakultas Ilmu Sosial & Ilmu Politik 6 (3), 2021
22021
Pendampingan psikologis dan komunikasi efektif para relawan penyintas kekerasan seksual di Yakesma, Baitussalam, Aceh Besar (Psychological and effective communication …
R Rosemary, M Khairani, Z Azman
Buletin Pengabdian 3 (1), 2023
12023
Why audiences’ voice on developing anti-smoking messages matters
R Rosemary, Z Azman, A Irma
Jurnal Komunikasi: Malaysian Journal of Communication 38 (2), 72-86, 2022
12022
Exposure and Influence of TV Programmes on Malay Community in Malaysia: Testing Selective Exposure Theory and Third-Person Effect Theory
R Ismail, S Wok, Z Azman
AMIC-UiTM International Conference, Shah Alam, Malaysia, 2012
12012
Inovasi Komunikasi Pemasaran Terpadu UMKM Bitata Food
R Saleh, HQ Permana, N Susilawati, Z Azman
Jurnal Komunikasi Global 12 (2), 333-358, 2023
2023
KESETARAAN GENDER PADA ORGANISASI MAHASISWA FAKULTAS TEKNIK UNIVERSITAS SYIAH KUALA
OM Harits, Z Azman
Jurnal Ilmiah Mahasiswa Fakultas Ilmu Sosial & Ilmu Politik 8 (4), 2023
2023
MOBILE LEGENDS DALAM MEMPENGARUHI PERILAKU REMAJA KAMPUNG JAWA LAMA KOTA LHOKSEUMAWE
M Azizi, HM Syam, Z Azman
Jurnal Ilmiah Mahasiswa FISIP USK 8 (4), 2023
2023
Psychological and effective communication assistance for volunteers working with sexual violence survivals at Yakesma, Baitussalam, Aceh Besar.
R Rosemary, M Khairani, Z Azman
2023
Political Communication and Gender: An Analysis of Public’s Perceptions Toward the Election of the 2017 Mayoral Candidates of Banda Aceh
N Anisah, Z Azman, R Saleh, L Monita, N Muharman, M Sartika
International Journal of Media and Communication Research (IJMCR) 3 (2), 44-53, 2022
2022
Penerapan Strategi Bauran Pemasaran Online Shop Dalam Meningkatkan Penjualan di Instagram@ digahouse. id
N Khairi, D Yanuar, Z Azman
Jurnal Ilmiah Mahasiswa Fakultas Ilmu Sosial & Ilmu Politik 6 (3), 2021
2021
Eksistensi Jurnalis Perempuan dalam Kesetaraan Gender di Banda Aceh dan Aceh Besar
A Sharfina, N Anisah, Z Azman
Jurnal Ilmiah Mahasiswa Fakultas Ilmu Sosial & Ilmu Politik 6 (2), 2021
2021
The Public Relations Role Towards the Success of Waste Collecting Point Program in Banda Aceh
Z Azman, D Yanuar, M Syarif
Calathu: Jurnal Ilmu Komunikasi 3 (1), 1-6, 2021
2021
Applying Herzberg's Motivation-hygiene Theory to Learning Motivation and Satisfaction in KIRKHS at IIUM
Z Azman
Kulliyyah of Islamic Revealed Knowledge and Human Sciences (Communication …, 2015
2015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–19