Follow
Hanny Hafiar
Hanny Hafiar
Universitas Padjajaran Bandung Indonesia
Verified email at unpad.ac.id
Title
Cited by
Cited by
Year
Nilai-nilai budaya soméah pada perilaku komunikasi masyarakat Suku Sunda
D Hidayat, H Hafiar
Jurnal Kajian Komunikasi 7 (1), 84-96, 2019
382019
Public relations communication behavior through a local-wisdom approach: The findings of public relations components via ethnography as methodology
D Hidayat, E Kuswarno, F Zubair, H Hafiar
Jurnal Komunikasi: Malaysian Journal of Communication 34 (3), 56-72, 2018
342018
Character education based on digital comic media
N Rina, J Suminar, N Damayani, H Hafiar
International Association of Online Engineering, 2020
332020
Pengalaman komunikasi pemulung tentang pemeliharaan kesehatan diri dan lingkungan di TPA Bantar Gebang
S Nurtyasrini, H Hafiar
Jurnal Kajian Komunikasi 4 (2), 219-228, 2016
322016
Pemberdayaan Masyarakat Berbasis Lingkungan Hidup Di Desa Margalaksana Kabupaten Bandung Barat
P Subekti, Y Setianti, H Hafiar
Jurnal Kawistara 8 (2), 148-159, 2018
292018
Bahasa isyarat indonesia sebagai budaya tuli melalui pemaknaan anggota gerakan untuk kesejahteraan tuna rungu
G Gumelar, H Hafiar, P Subekti
Inf. Kaji. Ilmu Komun 48 (1), 65-78, 2018
262018
Pemilihan Akun Media Sosial INSTAGRAM oleh HOLIDAY INN Bandung
AJ Satyadewi, H Hafiar, AR Nugraha
Jurnal The Messenger 9 (2), 153-162, 2017
262017
Pemberdayaan pranata sosial melalui komunikasi lingkungan: Menakar pelibatan peran perempuan dalam mitigasi banjir citarum
I Bakti, H Hafiar, HR Budiana, L Puspitasari
Jurnal Kawistara 7 (1), 94-107, 2017
202017
Analisis beban kerja tenaga pendidik dan kependidikan di Fakultas Y Universitas X
N Aristi, H Hafiar
Jurnal Kajian Komunikasi 2 (1), 53-60, 2014
202014
Author compliance in following open journal system of communication science in Indonesia
RF Marta, H Hafiar, YB Setiawan, F Andriani, P Lestari, S Pamungkas, ...
Journal of Physics: Conference Series 1175 (1), 012222, 2019
192019
PENINGKATAN PENDIDIKAN DAN PENGEMBANGAN KOMPETENSI GURU SMA NEGERI 1 KATAPANG MELALUI PARTISIPASI DALAM PUBLIKASI AKADEMIS DI MEDIA MASSA
H Hafiar, T Damayanti, P Subekti, DF Sjoraida
Dharmakarya 4 (2), 88-92, 2015
182015
Penggunaan Instagram oleh Badan Penanggulangan Bencana Daerah untuk mengoptimalkan destination branding Pangandaran
P Subekti, H Hafiar, I Bakti
PRofesi Humas 4 (2), 174-192, 2020
172020
Negosiasi Citra Budaya Masyarakat Multikultural
D Hidayat, E Kuswarno, F Zubair, H Hafiar
Jurnal Aspikom 3 (2), 157-172, 2017
172017
Pelaksanaan kegiatan special event Jakarta goes pink oleh lovepink Indonesia
NA Hartono, S Dida, H Hafiar
Jurnal Komunikasi 10 (2), 161-172, 2016
172016
Gender, education, and digital generations as determinants of attitudes toward health information for health workers in West Java, Indonesia
S Dida, H Hafiar, AL Kadiyono, S Lukman
Heliyon 7 (1), e05916, 2021
152021
Pemaknaan Profesi Beauty Vlogger Melalui Pengalaman Komunikasi
FI Mariezka, H Hafiar, Y Yustikasari
Nyimak: Journal of Communication 2 (2), 95-111, 2018
152018
Peran Vlogger Sebagai Online Inflluencer dalam Industri Media Digital di Indonesia
D Rahmawan, JN Mahameruaji, H Hafiar
PROMEDIA (PUBLIC RELATION DAN MEDIA KOMUNIKASI) 3 (2), 183-206, 2017
152017
Environmental communication based on local wisdom in anticipation of Citarum flood
I Bakti, H Hafiar, HR Budiana
MIMBAR: Jurnal Sosial dan Pembangunan 33 (1), 208-216, 2017
142017
MODEL KEMITRAAN PT. HOLCIM INDONESIA TBK.
EU Nassaluka, H Hafiar, CC Priyatna
PRofesi Humas 1 (1), 22-34, 2016
142016
Tofu product branding for culinary tourism of Sumedang, Indonesia.
D Hidayat, H Hafiar, A Anisti
Komunikator 11 (2), 2019
13*2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20