Ikuti
Hartoyo
Hartoyo
Business School, Bogor Agricultural University, Institut Pertanian Bogor, AACIM
Email yang diverifikasi di ipb.ac.id - Beranda
Judul
Dikutip oleh
Dikutip oleh
Tahun
Segmentation of the tourism market for Jakarta: Classification of foreign visitors' lifestyle typologies
TF Srihadi, Hartoyo, D Sukandar, AW Soehadi
Tourism Management Perspectives 19, 32-39, 2016
1442016
Kondisi sosial ekonomi dan tingkat kesejahteraan keluarga: kasus di wilayah pesisir Jawa Barat
I Muflikhati, H Hartoyo, U Sumarwan, A Fahrudin, H Puspitawati
Jurnal Ilmu Keluarga & Konsumen 3 (1), 1-10, 2010
1202010
The effects of ICT adoption on marketing capabilities and business performance of Indonesian SMEs in the fashion industry
R Setiowati, HK Daryanto, B Arifin
Journal of Business and Retail Management Research 10 (1), 2015
732015
Digital Marketing Utilization Index for Evaluating and Improving Company Digital Marketing Capability
A Masrianto, H Hartoyo, AVS Hubeis, N Hasanah
Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity 8 (3), 153, 2022
602022
Strategi nafkah dan kesejahteraan keluarga pada keluarga petani tadah hujan
A Sugiharto, H Hartoyo, I Muflikhati
Jurnal Ilmu Keluarga & Konsumen 9 (1), 33-42, 2016
502016
DEVELOPMENT OF GENERATION Z LOYALTY MODEL ON LOCAL BEAUTY PRODUCT
B Suharjo
Russian Journal of Agricultural and Socio-Economic Sciences, 2021
48*2021
Pengembangan Sumber Daya Keluarga
S Guhardja, H Puspitawati
PT BPK Gunung Mulia Jakarta, 1993
48*1993
The Impact of Product Quality, Service Quality, and Customer Loyalty Program perception on Retail Customer Attitude
RA Putra, H Hartoyo, M Simanjuntak
Independent Journal of Management & Production 8 (3), 1116-1129, 2017
412017
Understanding ICT adoption determinants among Indonesian SMEs in fashion subsector
R Setiowati, H Hartoyo, HK Daryanto, B Arifin
International Research Journal of Business Studies 8 (1), 2016
402016
Pengaruh Nilai, Tingkat Pengetahuan, Dan Sikap Terhadap Perencanaan Keuangan Hari Tua
RN Astuti, H Hartoyo
Jurnal Ilmu Keluarga & Konsumen 6 (2), 109-118, 2013
382013
Analysis of Factors Affecting Behavioral Intention and Use of Behavioral of Mobile Banking Using Unified Theory of Acceptance and Use of Technology 2 Model Approach
M Iskandar, H Hartoyo, I Hermadi
International Review of Management and Marketing 10 (2), 41, 2020
352020
Customer purchase intention on sharia mutual fund products: A TPB approach
E Octarina, H Hartoyo, IS Beik
Journal of Consumer Sciences 4 (1), 37-47, 2019
312019
Analisis alokasi pengeluaran dan tingkat kesejahteraan keluarga (studi di Kecamatan Medan Kota, Sumatera Utara)
A Rambe, H Hartoyo, ES Karsin
Jurnal Ilmu Keluarga & Konsumen 1 (1), 16-28, 2008
302008
Studi nilai anak, jumlah anak yang diinginkan, dan keikutsertaan orang tua dalam program KB
H Hartoyo, M Latifah, SR Mulyani
Jurnal Ilmu Keluarga & Konsumen 4 (1), 37-45, 2011
282011
Faktor-faktor yang mempengaruhi kesejahteraan keluarga
H Iskandar, U Sumarwan, A Khomsan
Retrived from http://repository. usu. ac. id/bitstream/123456789/18931/1/ikm …, 2006
282006
Kepuasan, Citra, Dan Loyalitas Pada Lembaga Pendidikan Tinggi: Kasus Di Akademi XYZ
NOD Arwanda, H Hartoyo, S Hartoyo
Jurnal Ilmu Keluarga & Konsumen 7 (2), 123-132, 2014
222014
Analisis Faktor–Faktor yang Mempengaruhi Konsumsi Kopi dan Analisis Pemetaan Beberapa Merek Kopi dan Implikasinya pada Pemasaran Kopi
W Wahyudian, U Sumarwan, H Hartoyo
Jurnal Manajemen & Agribisnis 1 (1), 33-41, 2004
222004
Manajemen Sumberdaya Keluarga
S Guhardja, H Puspitawati, HD Hartoyo
Diktat Kuliah Manajemen Sumberdaya Keluarga. Bogor: Departemen Gizi …, 1992
221992
Customer Satisfaction: Service Quality or Product Quality (Case Study at Fast Food Restaurant in Jabodetabek)
Y Kristiawan, H Hartoyo, B Suharjo
Binus Business Review 12 (2), 165-176, 2021
212021
Factors Analysis in Desire to Buy Environmental Friendly Products: Case Study for Air Condition Products.
J Hasan, Hartoyo, U Sumarwan, B Suharjo
International Business Research 5 (8), 2012
212012
Sistem tidak dapat melakukan operasi ini. Coba lagi nanti.
Artikel 1–20