Follow
Ika Febrilia
Ika Febrilia
Lecturer of Economics Faculty, State University of Jakarta
Verified email at unj.ac.id
Title
Cited by
Cited by
Year
Work-family conflict and job performance: Lesson from a Southeast Asian emerging market
A Warokka, I Febrilia
Journal of Southeast Asian Research 2015 (2015), 1-14, 2015
1052015
Consumer traits and situational factors: Exploring the consumer's online impulse buying in the pandemic time
I Febrilia, A Warokka
Social Sciences & Humanities Open 4 (1), 100182, 2021
692021
Minat Penggunaan Cashless Payment System–Dompet Digital Pada Mahasiswa Di Fe Unj
I Febrilia, SP Pratiwi, I Djatikusumo
JRMSI-Jurnal Riset Manajemen Sains Indonesia 11 (1), 1-19, 2020
562020
How to manage stress experienced by employees when working from home due to the Covid-19 virus outbreak
CW Wolor, S Dalimunthe, I Febrilia, S Martono
International Journal of Advanced Science and Technology 29 (5), 8359-8364, 2020
532020
Antecedents of customer loyalty: study from the Indonesia's largest e-commerce
M RIZAN, I FEBRILIA, A WIBOWO, RDR PRATIWI
The Journal of Asian Finance, Economics and Business 7 (10), 283-293, 2020
452020
Pengaruh kualitas pelayanan, harga dan citra merek terhadap kepuasan konsumen pengguna transportasi ojek online grab
I Febrilia
JRMSI-Jurnal Riset Manajemen Sains Indonesia 10 (1), 204-225, 2019
322019
University students' emotional state and academic performance: New insights of managing complex cognitive
I Febrilia, A Warokka, HH Abdullah, C Indonesia
Journal of e-Learning and Higher Education 2011, 1-15, 2011
232011
The effects of positive and negative mood on university students’ learning and academic performance: Evidence from Indonesia
I Febrilia, A Warokka
Faculty of Liberal Arts, Prince of Songkla University, 2014
212014
Leadership styles and customer loyalty: A lesson from emerging Southeast Asia's airlines industry
M RIZAN, A WAROKKA, A WIBOWO, I FEBRILIA
The Journal of Asian Finance, Economics and Business 7 (9), 477-488, 2020
182020
The influence of country-of-origin and brand image on purchase intention of Oppo smartphone with perceived quality as intervening variables
SA Wibowo, M Rizan, I Febrilia
Jurnal Dinamika Manajemen Dan Bisnis 4 (1), 32-60, 2021
132021
Pelatihan Penggunaan Jejaring Sosial Instagram Dalam Memasarkan Barang Pada Ibu-Ibu Pkk Di Kelurahan Rawamangun Jakarta Timur
I Febrilia, H Nasution, D Handarini
Sarwahita 14 (02), 108-113, 2017
112017
Keputusan Konsumen Membeli Sayur Menggunakan Aplikasi Online: Apakah WoM dan Kualitas Produk Mempengaruhi?
V Vydiamanta, U Suhud, I Febrilia
JRMSI-Jurnal Riset Manajemen Sains Indonesia 12 (2), 335-353, 2021
72021
Testing the competing entrepreneurial intention's antecedents on public university students
MH Tammubua, I Febrilia, A Warokka
Journal of Entrepreneurship: Research & Practice 2015, 2015
72015
Pengaruh Service Quality dan Trust Terhadap Customer Loyalty dengan Customer Satisfaction sebagai Intervening pada Aplikasi Jasa Kesehatan X
MD Aditya, B Saidani, I Febrilia
Jurnal Bisnis, Manajemen, dan Keuangan-JBMK 2 (3), 844-858, 2021
62021
Analisis Pengaruh Customer Experience dan E-Service Quality terhadap Customer Satisfaction pada Pengguna Transportasi Online di Jakarta
N Faizi, I Febrilia
Jurnal Bisnis, Manajemen, Dan Keuangan 3 (2), 391-403, 2022
42022
Pengaruh kualitas pelayanan, harga dan citra merek terhadap kepuasan konsumen pengguna transportasi ojek online Grab
A Kresnamurti, I Febrilia
Jurnal Riset Manajemen Riset Sains Indonesia 10 (1), 204-225, 2019
42019
Pengaruh Kualitas Sistem, Kualitas Informasi, Dan Kualitas Layanan Terhadap Loyalitas Konsumen Yang Dimediasi Oleh Kepuasan Konsumen Dalam Berbelanja Online
AP Haykal, I Febrilia, TA Monoarfa
Jurnal Bisnis, Manajemen, Dan Keuangan 4 (1), 17-35, 2023
32023
Pengaruh Price Dan E-Wom Terhadap Purchase intention Wuling Air Ev Yang Dimediasi Oleh Trust
RA Riansyah, O Usman, I Febrilia
Nautical: Jurnal Ilmiah Multidisiplin Indonesia 1 (11), 1345-1352, 2023
32023
Analisis Variabel-Variabel Yang Memengaruhi Keputusan Pembelian Konsumen Di Pameran Sepatu Jakarta Sneakers Day
MR Fajar, U Suhud, I Febrilia
SINOMIKA Journal: Publikasi Ilmiah Bidang Ekonomi Dan Akuntansi 1 (5), 1249-1270, 2023
32023
Pengaruh electronic word of mouth, destination image, attitude toward destination dan destination trust terhadap visit intention: studi pada generasi z di Jabodetabek
U Suhud, I Febrilia
Jurnal Bisnis, Manajemen, dan Keuangan 3 (2), 518-536, 2022
32022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20